Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Nikolić, posetio je danas radove u železničkoj stanici u Staroj Pazovi. Tom prilikom izjavio je:
„Uspeli smo da integrišemo svu pamet i inženjersku snagu koju imamo u ovaj projekat i približavamo se samom kraju brze pruge Beograd – Novi Sad kao prvog dela budućeg koridora od Beograda do Budimpešte“.
,,Mehanizacija je ključna, ušli smo u elektro radove i sigurnosne radove, imali smo priliku da vidimo kako se završavaju građevinski radovi ovde i stanica napreduje dobro kao i svih šest stanica na ovoj trasi od Beograda do Novog Sada“ rekao je Momirović, stoji na sajtu Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.
Kovljanić je rekao da su u poslednjim mesecima značajno ubrzani radovi i da oni dobro napreduju, uz određene probleme koji se uspešno prevazilaze.
,,Saobraćaj se odbija po levom koloseku od aprila meseca ove godine, sada se planira da se pusti deo desnog koloseka koji se zavšava. Pošto je pruga podeljena u dva segmenta, jedan deo od Beograda do Batajnice je dvokolosečni i on je prvi segment ove pruge koji je za manje brzine, a od stanice Batajnice do Stare Pazove postoji četiri koloseka, od kojih su dva koloseka za pruge velike brzine prema Novom Sadu za 200 km/sat. Na ovom delu od Beograd Centra do Batajnice radovi su 95 % završeni i očekujemo vrlo brzo završne radove na puštanju i desnog koloseka u saobraćaj. Stanične zgrade su u funkciji rada i one su oko 70 odsto završene, a na ovom celom potezu imamo i četiri velika nadvožnjaka na kojima se radi intezivno i nema planiranih zastoja u realizaciji“ kazao je Kovljenić.
Radovi će biti završeni u planiranom periodu, a posle toga slede ispitivanja. Od februara sledeće godine saobraćaj će biti potpuno realizovan.