Većina transakcija prođe bez ikakvih problema i uobičajnom procedurom, ali desi se i da mašina „proguta karticu“.
Ako ste ispravno uneli šifru, te ako nije nastao problem sa softverom, već je nestalo struje usred vaše „operacije“ podizanja keša… Šta onda?
Upravo to se desilo Aleksandri.
– Kao i uvek, krenula sam do bankomata svoje banke koja se nalazi na Vračaru, da podignem novac, jer mi je bio potreban keš. Ubacila sam karticu i bila spremna da unesem šifru, kada se odjednom sve zamračilo. U celom kraju je na nekoliko minuta nestalo struje – priča nam Aleksandra iz Beograda, piše Telegraf Biznis.
Kako kaže, struja se ubrzo vratila, ali je na displeju bankomata i dalje videla crnilo, a potom i tačkice koje se vrte u krug.
– Bila sam sve nervoznija u iščekivanju šta će se dogoditi i onda sam shvatila da je bankomat verovatno „progutao“ karticu. Prošlo je skoro 10 minuta, žurila sam, te sam ušla u banku da podignem novac i da vidim šta ću dalje. Procedura je ista, kao i uvek kada se desi „gutanje“ kartice – dodaje.
Ako vam se ova neprijatnost nikada nije dogodila, dobro je da znate kako da delujete za svaki slučaj. Dakle, čak i ako je bankomat „spreman“ za sledećeg klijenta, odnosno na monitoru se pojave standardne opcije, a vaše kartice nema – ona je definitivno „progutana“.
Procedura vraćanja kartice uglavnom zavisi od banke do banke, ali se svakako uvek morate obratiti zaposlenima u filijali banke, ili putem kol centra, i objasniti šta se dogodilo. Preporuka je i blokiranje računa, dok vam ne stigne nova kartica.
– Nisam ranije razmišljala o tome, ne krivim banku, ali zaista mislim da većina nas ne zna kako da reaguje u ovakvoj situaciji. Prilično je traumatično kad gledaš taj crni ekran i ne znaš šta će da se dogodi – kaže naša čitateljka.
Foto: Pexels